2012. szeptember 29., szombat

Zali unokánk 1 éves!

Mindjárt akkora leszek...   

Mindjárt akkora leszek, mint a nagyok!

Hiszen pont ma, éppen egy éves vagyok!

Könnyedén megy a járás, na jó, ágy mellett,

Amibe járáskor néha kapaszkodni sem kellett!

Nemsokára egyedül fogok menni, mint a nagyok.

Most azonban kúszásban verhetetlen vagyok!

Fogam is van hat, rágni ennyi éppen elég
Fájós dolog, ezért sok nem kell semmiképp!

Enni, inni is pont úgy tudok, mint a nagyok,

Aludni is! Vagyis mindjárt én is nagy vagyok.

Hátizsákban csak én utazom, az anyu nem.

Nem is értem miért, hisz az jó, én szeretem!

Hiányzik a bújós, a rám féltőn vigyázó Hetti!

Jó volt markolászni, vele a fűben hemperegni.

Szavakat is tudok, csak kimondani még minek!

Jó játék, örülök anyuék rejtvénymegfejtéseinek.

Van új barátom, néha olyat mond, hogy Daddy.

Ha nagyon akarok, ilyet én is tudok mondogatni!

Mindjárt akkora leszek, mint a nagyok!

Hiszen pont ma, éppen egy éves vagyok!

2012.09.29


Szeretettel köszöntünk az első születésnapod alkalmából!

Nagyszüleid: Évi  és Karesz

2 megjegyzés:

kreanon írta...

Zalinak tetszett! Köszöni szépen!:)

Evuc írta...

jaj en ezen elsirtam magam...:)